Pagina's

zondag 10 april 2016

Ik doe het niet! Of toch?

Er kwam weer een familiefeestje aan en naar goeie gewoonte maak ik dan een nieuw kleedje voor prinses. Maar deze keer niet. Ze had nog (winter)kleedjes genoeg dus deze keer ging ik echt niet als een gek zitten naaien zodat prinses toch maar een nieuw kleedje aan zou kunnen doen. Wat is er trouwens mis met die 'oude' die ze maar 1 keer heeft aangedaan? Dus nee, ik doe het niet!
Of toch? Want gisteren begon het toch te kriebelen... De lente begint voelbaar te worden en dan past een winters kleedje toch niet? Ik liet mij verleiden door mijn stoffen voorraad en vond een stofje dat vorig jaar al een kleedje moest zijn. Prinses was direct enthousiast, dus ik ook. En zo zat ik ineens te tekenen en te knippen en om 23u30 gisteren avond werkte ik het laatste detail van haar kleedje af.
Dus ik deed het toch: prinses kreeg een zwierig kleedje uit SVDHZ2 en het is alles geworden wat ik ervan verwacht had. Tevreden ging ik slapen en vandaag straalt prinses in haar nieuw fleurig en zwierig kleedje:

Stil staan voor de foto? Nee mama, dansen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten