Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Labeltjes


Goed, ik geef het toe, het is een trend aan het worden in naailand om je eigen labeltje te hebben, en ook ik had al een hele tijd een ontwerp dankzij een naaimaatje. Maar van bestellen kwam het nog niet direct. Het blijft natuurlijk een luxe en je hebt goedkopere maar minder persoonlijke alternatieven in de winkel.

En toch... Een labeltje uit de winkel gebruiken voelde niet juist, alsof je een deeltje bent van de massaproductie en dus helemaal niet authentiek bent. Dus toen mijn verjaardag kwam, wist ik wel wat ik wou. De labeltjes werden besteld op Etsy en zouden mij na 3 weken geleverd worden. Na een dikke week lagen ze ineens in mijn bus. Zo snel?! Maar goed, je gaat mij daarover niet horen klagen 😄

En zo is het dat ik een "merk" werd met eigen label...





Ik koos voor 1000 geweven labels in 2 designs: 500 om in te naaien binnenin, en 500 om in de zijnaad van dingen te verwerken. Zo spannend... Mijn eerste projectjes liggen klaar 😉

Waar ik ze bestelde? Ik haalde de tip eigenlijk bij een andere grote blogmadam nl Deborah Sluijs met "toertjes en pateekes" die terecht suggereerde dat die man zijn naam niet mee heeft (eyluldesigs). Maar het moet gezegd zijn: ik had wat schrik om zo ver van huis te bestellen maar dat bleek onterecht want die man heeft mij echt goed geholpen, de service was dus heel goed en de levering veel sneller dan verwacht. Een aanrader en dus bedankt Deborah 😉


2 opmerkingen:

  1. Die onthoud ik zeker... want ik ben ook geen durver op zo'n vlak.
    Proficiat met je persoonlijke labels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Maar ik kan het dus wel aanbevelen. Nominette zou ook heel goed zijn maar ik vond het vooral duur. Veel succes, en als je ervoor gaat, stuur je mij dan jouw resultaat door? Ik ben benieuwd ;-)

      Verwijderen