Pagina's

vrijdag 4 september 2015

Super handige tas

Vorig weekend had ik even een lastig moment, ik wist geen blijf met mezelf. Dus ik besloot wat te naaien, want dat is toch de beste therapie nietwaar? Maar het moest simpel zijn zodat ik gewoon zou kunnen door naaien, en mij niet zou moeten opjagen in dingen die niet lukken. Ik zocht en zocht en kwam uiteindelijk bij een tas terecht: Paulien uit "Mijn Tas". Ik raapte wat restjes bijeen, want deze tas zou ik waarschijnlijk toch niet kunnen gebruiken, tenzij eventueel als naaitas.

Ik nam het restje van de namaakleer die ik gebruikte voor mijn moeder (http://lilaroosje.blogspot.be/2015/03/voor-mama.html) en vond een binnenstofje dat ik ooit wel eens zou gebruiken als ik een tas voor mezelf zou maken. Want zoals ik eerder al zei: niets zo leuk als de binnenkant van een tas: als die leuk is, dan is hij toch helemaal perfect?! (Ook al zie alleen jij het)

Zoals gedacht ging het naaien heel vlot, en werkte het heel kalmerend. Exact wat ik nodig had. In een mum van tijd stond er een tas voor mijn neus. Hij bleek alleen wat groot te zijn. Echt handig leek hij dus niet. Maar zoals al mijn naaisels, worden ze eerst uitvoerig getest alvorens ze op de foto gaan, en bij deze tas is dat niet anders. Ze wordt dus echt gebruikt! En wat blijkt: zo handig! Al mijn gerief past er perfect in, maar prinses die sleurt ook graag dingen mee (knuffels enzo), en als zij die niet meer wil dragen, dan kunnen ze er nog perfect bij!


Ik ben er dus helemaal aan verkocht.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben fan van de leer-stofcombinatie. Dat binnenstofje past gewoon perfect.
    Therapie geslaagd en tas geslaagd: 2 vliegen in één klap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Nathalie, hij is ondertussen mijn lievelingstas geworden als ik op stap ben met prinses. Als ik er alleen op uit trek heb ik toch liever een compacter model mee ;-)

      Verwijderen
  2. Een heel leuke tas! De eenvoud siert en dat naaien rustgevend werkt komt me bekend voor :)

    BeantwoordenVerwijderen