Pagina's

vrijdag 14 augustus 2015

Luchtig kleedje

Het is mij opgevallen dat ik al een tijdje geen nieuwe creaties meer gepost heb, en dat is raar, want er zijn er wel gemaakt. Maar vaak ben ik er zo weg van, dan de kleedjes direct gedragen worden ipv eerst uitgebreid gefotografeerd te worden. En wat is daar trouwens mis mee? We leven toch in het echte leven en niet op het internet (of zoek ik daarmee gewoon excuses?)

Nuja, 1 van de mooiste kleedjes die ik deze zomer maakte voor prinses is ondertussen al geweldig te kort geworden dat we het eigenlijk een tuniek moeten noemen :-D Gelukkig heeft ze het veel kunnen aandoen en dankzij de ruime snit zat het lekker luchtig. 

Over welk kleedje het gaat? De Jill jurk uit LMV 2/2015. Ik was eigenlijk direct verliefd op dat patroontje maar het duurde toch een maand voor ik eraan begon. Het was verrassend eenvoudig, zelf de struikelblokken vielen mee. En het uiteindelijke resultaat werd dan toch nog op foto vastgelegd voor het helemaal te klein was :-) 



Het stofje vond ik vorige winter bij stoffen van Leuven en moest eigenlijk dienen voor een nieuwjaarskleedje. Het was alleen wat dun, dus voor een zomer kleedje was het ideaal. En de kleuren waren helemaal perfect voor het bleke huidje van mijn goudblonde prinses :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten