Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

carnaval

Carnaval is in het land en ook in de crèche van prinsesje werd vorige week een carnavalsfeestje gehouden. Ze was echter ziek dus kon er helaas niet bij zijn, maar aangezien ze haar kostuum zo geweldig vindt, mag ze er nu nog wat in spelen.

Wat het geworden is? Iets heel eenvoudigs: een Bumba-kostuum. Voor het patroontje heb ik mij gebaseerd op het betoverend winterjurkje van Femma, de stoffen en de flockfolie vond ik bij Modecoupon. Eventjes tekenen, knippen en stikken en het was klaar. Mocht ik meer tijd hebben, dan had ik misschien iets met meer uitdaging gekozen, maar prinses is er toch tevreden mee, en dat is toch het allerbelangrijkste, niet?

 
Mooi he?

 
De ondeugendheid druipt eraf :-D


 
Ben je klaar mama? Mijn speldje komt los...


En aangezien ik ze gewoon had liggen werd de rug afgewerkt met kamsnaps :-) 
 
Patroon: Betoverende winterjurk van Femma
Stof en flockfolie: Modecoupon

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk die tekst bij de laatste foto, zo herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, ja ze staat zo graag model, maar als ze er genoeg van heeft dan is het ook echt gedaan :-D

    BeantwoordenVerwijderen