Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Tijd om op te ruimen

De winter is volop bezig dus dat wil zeggen dat het hoogtijd is om die winterstofjes te verwerken. De lentestoffen gaan binnenkort uitkomen en zolang er geen plaats in mijn stoffenkast is voor nieuwe stof mag ik er (van mezelf dan) geen nieuwe meer kopen. Tijd voor actie dus. Na wat grabbelen en zoeken werd besloten om 2 stofjes te verkopen, en 3 andere stofjes werden naar de naaimachine begeleid. Stuk voor stuk snel-klaar projectjes die ook comfortabel zijn voor prinses als ze naar de crèche moet. Het ging zelfs zo snel dat er niet eens een fotoshoot bij kwam kijken. Misschien trek ik later nog wel eens wat foto's en dan zet ik ze er wel bij. 

Een snel rokje met de overlock

Een snel klaar kleedje met de overlock

En nog een snel klaar kleedje met de overlock...

2,2 meter stof verwerkt en je merkt het verschil niet eens in mijn stoffenkast, en zo groot is mijn kast echt niet! Maar niet getreurd. Ondertussen liggen er nog 2 kleedjes half afgewerkt klaar en dat is toch ook goed voor alweer 2m stof. 4,2m die weg is uit mijn kast + de 4m die ik ga verkopen merk je gelukkig wel op. Een klein gaatje voor wat lente. Het kriebelt al...

Rokje: 
  Stof: Moratex
  Boordstof: Veritas
Kleedjes: b*inspired editie 3 model 1459
  stof 1: modecoupon (kaki)
  Stof 2: stoffenspektakel (rood)

2 opmerkingen:

  1. Leuke jurkjes! Ik ben ook heel serieus bezig ruimte te maken in mijn stoffenkast, met als doel om er alles weer eens echt netjes in te krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt :-) En door eens op te ruimen zie je gelijk nog eens wat je allemaal nog hebt. Ik werd overspoeld door inspiratie :-D

    BeantwoordenVerwijderen