Pagina's

vrijdag 14 november 2014

En dan nu: een kleedje MET mouwen

De laatste keer dat ik een poging ondernam om de betoverende winterjurk van Femma te maken, was ik er de mouwen vergeten in te zetten zoals jullie konden lezen op http://lilaroosje.blogspot.be/2014/08/vlindertjes.html Deze keer heb ik het opnieuw gedaan, maar dan MET mouwen. Want prinses kan echt nog wat kleedjes gebruiken voor de crèche die zowel warm genoeg zijn en toch niet overdressed zijn. Dus ging ik in september naar het stoffenspektakel in Gent en koos wat ribfluwelen stofjes uit en een aantal weken geleden werd dan een nieuwe betoverende winterjurk geboren :-)

Toen we vorig weekend naar Landal gingen met de schoonfamilie werd het kleedje uitvoerig getest in de peuterspeeltuin.



Lekker zachte stof dat goed glijdt op zo'n plakkerige glijbaan :-D
 



Mooi met rode broekkousen van JBC
 


 
Fier als een gieter dat ze het al alleen kan :-D
 

 
Zoals je ziet, een heel eenvoudig model en meer moet dan niet zijn...



De zoom uitzonderlijk afgewerkt met biais omdat het anders niet mooi uitkwam
 

 
En van al dat spelen heb ik nu toch honger gekregen (mmmm, lekker chipje...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten