Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

Gefaald...

Goed, het is al langer duidelijk dat leren naaien met vallen en opstaan gebeurt en de laatste 2 werkjes waren duidelijk met vallen. Maar daar leren we natuurlijk ook uit dus ik zal ze jullie niet onthouden.

Het is al een paar weken dat ik bezig ben met de Perumuts van LMV en dan niet omdat er zoveel werk aan is, maar wel omdat ik er helemaal niet aan uitkon. Nog nooit het ik iets rond gehaakt dus het was wat zoeken. En omdat ik het patroon maar niet begreep heb ik dan zelf maar wat gedaan en uiteindelijk kwam ik dan toch uit bij iets wat op een muts lijkt EN die past op het hoofd van prinses (toch niet onbelangrijk). Dan nog een pompon erop en klaar. Ik wist natuurlijk niet meer hoe dat moest dus heb ik maar gedaan wat ik mij kon herinneren van toen ik nog klein was maar ze is echt veel te groot uitgevallen. Dat kan ik nu nog wel veranderen maar eerlijk gezegd heb ik daar nu niet zo'n zin in. Iets mislukt oplappen tot iets dat net iets minder mislukt is, is nu niet bepaald mijn favoriete bezigheid. 

Maar goed: dit is dus het resultaat: 


Bumbalu speelt even model en zo te zien vind hij het wel leuk :-D

En dan het tweede mislukte item. Een overgooierke van New Look (6016). De stof is een dikke gabardine met wat stretch in dat eruit ziet als jeans met aardbeien op van Modecoupon. Het eerste dikkere stofje dat ik na de winter tegenkwam, maar niet de juiste stof voor dit project. Het naaien ging vlot en zoals altijd is het patroon van New Look heel duidelijk, maar eenmaal klaar vond ik het er zo ouderwets uitzien :-( Helemaal niet wat ik ervan had verwacht. Ik heb nog een restje over, een rokje zal misschien leuker zijn met dit stofje. Van snit en naaien ben ik redelijk tevreden maar ik vrees toch dat het ergens achteraan in de kast zal belanden :-/



Dus ik ben nu toch een beetje teleurgesteld. Maar we blijven niet bij de pakken zitten want ik heb weer wat bijgeleerd, en het volgende projectje ligt al klaar. Een mooi ribfluwelen stofje voor prinses waar de winterse droomjurk van Femma uit zal komen. Deze keer hopelijk MET mouwen ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten