Pagina's

maandag 1 september 2014

De eerste naailes

De afgelopen maanden heb ik al heel wat genaaid. Maar in al die gelukte naaisels, zijn er nog meer mislukte prutsels geboren. En telkens als ik voor de eerste keer aan een nieuw patroon begin, zit er wel weer iets bij dat ik nog nooit heb gedaan en waar ik dus op vastloop. Dat vraagt telkens opnieuw de moed om er toch voor te gaan, maar geef toe, op je eentje is dat niet altijd eenvoudig. Daarom besloot ik een tijdje geleden om naailes te volgen.

En vandaag was het zover: de eerste les Basis naaien. Het is inderdaad echt basis. De meeste hebben nog nooit genaaid dus het zal wel traag gaan denk ik. Maar dat is niet erg. Ik kan thuis op mijn eigen tempo verder werken aan mijn eigen projectjes, en ondertussen leer ik in de les hoe het eigenlijk moet.

De eerste projectjes worden een schort, een tas en een speldenkussen met opvangmandje voor je draadjes. Op het eerste zicht lijken het mij wel leuke dingen om aan te werken. Nu nog even op stoffenjacht... YES!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten